Tuesday 17 September 2013

Novel : One Day You'll Be Mine

One Day You'll Be MineOne Day You'll Be Mine by Inawza Yusof
My rating: 4 of 5 stars

3.5*
Akhirnya berjaya juga menghabiskan bacaan tanpa skip dan dalam keadaan demam.

Penat juga nak habiskan sbb bahasa yang digunakan agak .... Bagaimana untuk diungkapkan ye.

Tahniah utk Inawza ( Cik Pah agak nama sebenarnya Azwani ) berjaya menarik minat Cik Pah meneroka fikiran, perasaan dan tindakan Nur Anith Fitriah (Fitri) terhadap orang sekelilingnya terutama terhadap makhluk aneh bernama Dzul Ehsan. Memang agak lelah nak habiskan buku setebal 963 yg 80% isinya mengenai fikiran dan perasaan Fitri, tapi Cik Pah tak mengalah kerana rasa ingin tahu kisah silam mereka dan rahsia disebaliknya mengatasi segalanya. Dialog juga menarik dan Cik Pah tertunggu2 apa yang Ehsan akan balas setiap kali mereka bertingkah. Abang pedas versi Inawza.

Psst! Sedap nama2 watak dalam cerita ni.
Qistina Radhya
Mega Ariyana
Sophea Marissa Alfiera
Zuhul Danisa Alya
Zarith
Nahda
Firasha
Hezry
Anith Asyraf
Nik Afezal
Arieyal Firdaus

View all my reviews

3 comments :

  1. Hello, Cik Pah ^^

    First of all, terima kasih sebab sudi baca One Day You'll Be Mine yang tak seberapa ni. Do accept my humble apology untuk segala kekurangannya.
    Second, terima kasih tersangat untuk review ni. Sangat saya hargainya.


    p/s: Mohon share review ni di blog ya? ^^

    ReplyDelete
  2. Terima kasih juga singgah di blog Cik Pah. Best citer ni, lain dr yg lain. Aha tak kisah nak share walaupun sebenarnya segan. Review tah apa2 :)

    ReplyDelete
  3. One Day You'll Be Mine memang lain daripada yang lain . kagum dengan Dzul Ehsan yang sanggup tolong orang lain tanpa fikirkan apa yang jadi pada diri dia . jalan cerita yang menarik minat saya untuk mengetahui apa yang akan jadi seterusnye . Taniah kepada Inawza Yusof

    ReplyDelete