Wednesday 6 May 2015

Novel : Seperti Mencintaimu Ain

Seperti Mencintaimu AinSeperti Mencintaimu Ain by Noor Suraya
My rating: 5 of 5 stars

Susah tau nak dapat koleksi Kerana mu Ain, bertahun cari baru dapat yang second hand dengan harga yang agak mahal. Alhamdulillah Kak Sue memahami peminat-peminat beliau. Maka terhasillah kompilasi kisah Ain dan Adam dan kali ini ada pengakhiran yang baik.

Rasanya sebelum kisah Adam diangkat, Haris terlebih dahulu menjadi hero pilihan yang sesuai untuk Ain. Cik Pah pun doakan sebegitu sebelum tahu kisah cinta Ain. Ye lah Haris tu ada segalanya dan ibu Haris yang di panggil Mak Uda turut menyayangi Ain yang yatim piatu.

Rupa-rupanya solat istikarah Adam terlebih dahulu menjawab jodoh Ain dan Adam. Amboiiii Adam dari sekolah menengah dah buat solat istikarah. Patutlah dia tak terbuka hati untuk wanita lain. Dalam tidur dan jaga, Ain tetap dihati.

Satu kepuasan memiliki semua novel yang ada kisah Ain Adam baik yang dahulu dan yg terkini (kompilasi) apatah lagi pengakhirannya cinta mereka masih utuh walau diuji dengan kemalangan yang hampir meragut nyawa Adam.

Kak Su, Seperti Mencintaimu Ain sesedih Nyanyian Tanjung Sepi tauuu , cumanya nasib baik kerenah 'Abang' Nik Besar tak dipanjangkan dan tak seperti sudah jatuh ditimpa tangga , kalau pengakhiran tak menyebelahi Ain dan Adam, mesti Cik Pah dah sedih seminggu seperti kisah Dr Aqmar dan Dr Khalida.

View all my reviews

No comments :

Post a Comment