Sunday 25 October 2015

Novel : Rindu Tanpa Kata

Rindu Tanpa KataRindu Tanpa Kata by Ain Marissa
My rating: 4 of 5 stars

Menariknya cerita ni adalah kisah kekeluargaan.. orang luar lebih rapat dengan anak daripada mama sendiri... bila dah tahu tang mana Datuk Seri 'kutip' Olida ni terdetik dihati patutlah perangainya sebegitu. Apa yang nak diharap pada wanita sebegitu kalau dia tak insaf dan perkahwinan tu sebenarnya adalah satu perangkap? Emmm patut Sueraya tak dapat kasih sayang mama sebenar.

Jawapan kepada Sueraya jatuh tangga hingga lumpuh terjawab di akhir2 bab.. berpuas hati dengan cerita ni kerana semua persoalan terjawab.

Pengakhiran yang baik untuk Sueraya dan Firrhan, Datuk Seri Mustafa dengan Ibu Kamilah, Dazlyn Syah dengan Sarah. Untuk watak lain mereka menerima habuan masing2 atas kejahatan yang pernah dibuat. Emilia terkontang kanting sorang-sorang dan mama Sueraya sempat insaf sebelum maut menjemputnya.

View all my reviews

1 comment :

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete